Karrier

Nyitott pozíciók

Nagytarcsai munkavégzés

6 vagy 8 órás munkaidő

Irodai munkavégzés

Irodavezető / Pénzügyi és HR koordinátor

Feladatok
  • Irodavezetői feladatok (irodai eszközökkel kapcsolatos koordináció, irodai fogyóanyagok rendelése, irodai rend felügyelete)
  • Szerződések, hivatalos dokumentumok előkészítése jóváhagyásra
  • Pénzügyi kimutatások és havi elszámolások készítése
  • Szoros kapcsolattartás a könyveléssel
  • A vállalkozás szükséges dokumentációinak biztosítása
  • HR és pénzügyi folyamatok koordinálása
  • Új munkafolyamatok bevezetése, irodai feladatok ellátása
  • Teljesítési igazolások, szerződések készítése
  • Pályázatok koordinálása pályázatírókkal
  • Banki felülvizsgálati dokumentumok előkészítése, szükséges adatok beszerzése
  • Számlák kiállítása
  • Toborzási folyamatok fejlesztése, koordinálása
  • Munkavállalókkal történő kommunikáció (elszámolások, szabadságok, bérjegyzékek stb.)
  • Gépjárművekhez kapcsolódó ügyintézés és biztosítások figyelése
  • CRM rendszer napi szintű adminisztrálása
  • Alkalmi munkavállalók bejelentése és riportok készítése
  • Az ügyvezető munkájának támogatása

Téged keresünk, ha..

  • Szereted a kihívásokat, átlátod a komplex folyamatokat
  • Szereted a változatos munkát és jól kommunikálsz másokkal
  • Van tapasztalatod hasonló munkakörben
  • Motivált vagy, nyitott az új folyamatokra
  • Nem riadsz meg a crm rendszer használatától 
  • Megoldásorientált vagy, mindig a lehetőségeket keresed minden helyzetben
  • Pozitívan állsz a kihívásokhoz és készen állsz új megoldásokat kipróbálni
  • Hatékonyan telefonálsz és leküzdve az eléd gördülő akadályokat beszerzed a szükséges információkat
  • Precíz és részletorientált vagy, ezért általában elismerésben részesülsz
  • Fontos számodra a csapatmunka, és ha valaki segítségre szorul, mindig készen állsz támogatni
  • Tetteidért és döntéseidért felelősséget vállalsz, és készen állsz a hibáidból tanulni
  • Aktívan keresed a megoldásokat, és javaslatokkal állsz elő, hogy javítsd a folyamatokat és eredményeket

Elvárások

  • Releváns végzettség és tapasztalat pénzügyi és HR folyamatokban
  • Adózási és könyvelési alapismeretek
  • HR szabályozások, folyamatok alapszintű ismerete
  • Alapszintű gazdagági és vállalkozási ismeretek
  • Precizitás, önállóság, problémamegoldó készség
  • Kiváló helyesírás és fogalmazási készség
  • B kategóriás jogosítvány 

Amit kínálunk

  • Egy fiatalos, lendületes csapat tagja lehetsz
  • Alkalmazotti munkakör (4,6 vagy 8 órában)
  • Teljes vagy részmunkaidő
  • Támogató vezetőség
  • Fejlesztő javaslataidra nyitott csapat
  • Családbarát munkahely vagyunk
  • A munkavégzés helye Nagytarcsa, így – elkerülheted a napi ingázást Budapestre

Hogyan tudsz jelentkezni?

Küldd el önéletrajzodat a hello@pixelliget.hu e-mail címre a fizetési igényed megjelölésével. Az kiválasztási folyamat többlépcsős, először telefonon vesszük fel veled a kapcsolatot, majd a sikeres próbafeladat elvégzése után, egy személyes találkozón ismerkedhetsz meg velünk.